PR

Publikums kendskab til jeres koncert og deres mening om den er altafgørende for jeres succes. Selv om I laver et flot arrangement, vil det alligevel være en fiasko, hvis ingen kommer. Det er her det gode PR arbejde kommer ind i billedet.

PR betyder ”Public Relations” (offentlige relationer) og omfatter faktisk al kontakt til folk udefra. PR-gruppens formål er at skabe god reklame for arrangementet, så publikum får tillid til, at det er noget de skal deltage i. Derudover skal PR-gruppen opbygge gode relationer til samarbejdspartnere, sponsorer og ikke mindst medierne.

Som lille organisation bør man være lidt offensiv for at blive nævnt, da medierne sjældent kommer af sig selv, medmindre det er et meget stort og kendt arrangement.

Ressourcer

Du skal være logget ind for at se ressourcerne

Login
Guide til markedsføring

Dato: 22/1/16
Type: application/pdf

Opbakning i lokalområdet

Dato: 22/1/16
Type: application/pdf

Ingen videor endnu...
Ingen links endnu...